divendres, 16 de maig del 2008

una excursió maquíssima

i la primera sortida ens vé de la mà de l'eli....
serà sens dubte la segona kdd blogera!!!!
gràcies eli.


Entre l'Estartit i Pals hi ha la desembocadura del riu Ter, tota aquesta zona està protegida per un parc natural d'aiguamolls i dunes naturals (ja fa molts anys que no es pot construir habitages, tot i que alguna salvatjada hi ha...) són platjes extenses, molt planetes i al mar al fons les meves estimades Illes Medes. L'únic inconvenient és si bufa la Tramuntana, pq la sorra és fina...això si, si fa bon temps, pots tenir fins a 5 metres al voltant teu sense cap altre banyista, hi ha molt d'espai.
El contacte entre les aigües tèbies del riu amb les aigües fredotes del mar és una meravella.




Després anar a dinar a un dels meus restaurants preferits Sa Gatonera a Pals, es tracta d'un restaurant petitet just a l'entrada del casc antic, amb un jardinet preciós i amb uns interiors molt bonics, s'hi està molt a gust. No ténen un carta molt extensa, moltes amanides i carn a la brasa però tenen uns postres que estan de mort (preu + o - 25/30€ per persona).
Evidentment per baixar l'àpat rés millor que una passejada per aquest entorn de Pals que és tan acollidor.

SA GATONERA
Cl.La Font N.30, Pals, Girona 17256
p: 972 667 412

2 comentaris:

el fil vermell ha dit...

Les illes Medes!
I vaig passar gran part de la meva infancia aqui i en tinc molts bons records!!!
Jo tambe es un lloc que recomano.

AnnA

Anna ha dit...

Jo també us recomano aquesta excursió. Quan estiuejàvem per aquella part de Catalunya era una de les meves excursions preferides.

Anna