dimecres, 21 de maig del 2008

casa de colònies: LA DEVESA DE RUPIT

l'eli ens proposa aquest cop una casa de colònies!!!!
moltes gràcies guapíssima!!!


De fet és una casa de colònies i també una casa rural molt "xic", té diferents ambients però estan molt ben compaginats. Té un espai per grups grans (escoles, grups de famílies etc...) i després té habitacions de menys persones i amb més qualitat.
Està en un entorn privilegiat, té grans extensions de camp al voltant, piscina, bosc...
El tracte és immillorable i es menja de por!!.
I a més té una cosa que la fa quelcom especial: tenen un equip de monitors i monitores que s'enduen a la canalla quan els gran dinen o sopen i els hi fan tallers, jocs, excursions...també organitzen sortides per anar a peu, en bici per tota la família.
Jo hi vaig anar l'estiu passat un cap de setmana a celebrar un 40é aniversari i erem quasi 80!! Tot i això i que ens vem allotjar en règim de casa de colònies (molt més barat) nosaltres 5 vem poder estar-nos sols a una habitació i em va anar de fàbula pq el Pol tenia 6 mesos.

La recomano molt i molt.

LA DEVESA

Ctra. de Vic a Olot Km. 35
08569 RUPIT-PRUIT
Tel./Fax. 93 852 20 12

www.ruralplus.com/ladevesa

4 comentaris:

Anna ha dit...

Quin munt d'idees...això és fantàstic!!!

Anna

el fil vermell ha dit...

La Devesaaa! Jo hi he fet dues trobades familiars en aquesta casa, i la veritat és que està molt bé! És un lloc molt bunic i els voltants també!

AnnA

Eli ha dit...

GUAPI!!! JAJAJA
Passat a recollir un premi pel meu blog!!!!!!!! jajajajaja

Mil petonetes!!

Eli

gisela ha dit...

jo vulia anar pero no vaig anar per k el preu es un pocet elevat conparat a les k vaig jo