dijous, 22 de maig del 2008

primer premi del bloc!!!!


doncs sí, aquest bloc ja té un premi "CAMINAMOS JUNTAS"..... i ens vé de la mà de l'eli http://3trossets.blogspot.com/

1-citar a la persona que m'ha donat el premi:
l'eli......què dir d'ella que no hagi dit ja.....que és una excepcional persona i amiga. Ha sigut una sort trobar-te!!!!

2-citar a qui dóno el premi:
el dóno a una família que he tingut sempre al costat en els moments més importants en aquest camí, la montse, el carlos i el petit joan http://www.lanostrail-lusio.com/ .
montse, anima't a crear el blog que tant desitges i penja el premi...jejejjejeje

3-nº de peu i calçat preferit:
el 36 i m'agrada qualsevol calçat còmode.....

4-posar aquestes normes al meu blog

gràcies eli, ets una passada!!!!!!!!!
de totes maneres ara tinc una bona ocasió per poder dir que aquest blog no és obra meva......aquest blog és el resultat de les aportacions de l'eli, la isabel i les annes.........jo només us ho transmeto!!!!!
així que moltes gràcies noies, aquest premi és de totes!!!!!