divendres, 16 de maig del 2008

avui comença aquest bloc!!!


la culpa de tot això és de l'anna i de l'eli.....va per vosltres!!!!!!


pels que no em coneixeu us diré que jo sóc de les que s'apunta a un bombardeig......
a casa, sempre estem a punt de trobar-nos amb els amics, de preparar dinars multitudinaris, de tenir la casa plena de gent, de preparar sortides, jocs i animalades diverses!!!!!......i el millor de tot, que ens ho passem molt bé!!!!és clar que......jo tinc la fama i els fets, però no sóc la única ehhh???????...jejejeje
bé, ja fa un temps, que un grup de "blogeras" ens trobem cada dia a internet.....ens mirem mutuament els blocs i els seguim amb molt de carinyo. Tant és així que ja tenim preparada la primera KDD!!!!!.....
buscant i buscant el lloc ideal per cel.lebrar l'aconteixament.....l'anna i l'eli m'han retat a crear un nou blog on posar informació de cases rurals, restaurants ...etc...per gaudir de meravelloses estones amb amics.

3 comentaris:

Eli ha dit...

jjajajajajjajjajaja

HOLA COMPANYA!!!!!!!!!!!!!

Quina ilu ser de les primeres a posar el meu comentari pertinent!!

Gràcies bonica, això serà la repera!!!!!!

Aixx quina feina tinc amb tu: filladelcor, amblamevaprincesa, elracódeladiversió....jajaja

Vinga que ja estic confeccionant una sortida per enviar-te-la al mail.

Mil petonets wapa!!

Anna ha dit...

Silvia!!!

ets la òstia!!!jajajaja

Segur que aquesta pàgina tindrà tant d'èxit com les altres.

Nosaltres ja que t'hem punxat a crear-la, intentarem també ajudar-te a confeccionar-la quan coneguem un lloc bo per divertir-se i estar amb els amics, familiars...etc

Petons!

Anna

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

jajaaj, Silvia, te metes en todos los líos.. yo os enviaré lo que encuentre o conozca interesante. Lo pensaré.

Muy bonita iniciativa.

Un abrazo