divendres, 18 d’octubre del 2013

sortida d'un dia: CASTELL DE BURRIAC I CREU DE MONTCABRER.

Som aficionats a la muntanya, ens agrada........ no és que siguem uns fanàtics, però disfrutem fent sortides i passejades...., i si a sobre ho fas amb bona companyia doncs el resultat final és excepcional.
Així que amb un grup d'amics ens hem proposat fer 100 cims de la nostra estimada catalunya......
ens ocuparà anys, en som conscients, doncs lligar agendes és complicat i no podem sortir tots junts cada setmana, però tot és qüestió de començar.

Aquesta setmana hem fet el cim 0 i el cim 1.... : castell de burriac (388m) i creu de montcabrer (235m) !
és una passejada molt bonica i agradable de molt fàcil accés........

El punt d'inici és a Cabrera de mar.
hi ha dues maneres de fer aquest cim......
aparcar a l'aparcament habilitat o bé aparcar abans i fer tota la caminada des de baix.......
nosaltres varem optar per la segona opció, i varem deixar els cotxes on encara és nucli urbà...... des d'aquí vas caminant per una pista perfectament senyalitzada i sense cap tipus de complicació.
Un cop aribes a l'aparcament habilitat pels cotxes us trobareu amb una cadena al mig de camí, indicant que ja no es pot pujar més amunt.....
és en aquest punt que també tenim dues opcions..... seguir caminant per la pista forestal (esquerra) o bé agafar un petit caminet ( dreta ) que puja pel mig del bosc i amb una mica més de dificultat.
la nostra opció va ser també la segona i varem decidir que per baixar ja ho fariem després per la pista senyalitzada.

Després de menjar alguna cosa tot anant de baixada per la pista senyalitzada, ens desviem cap a la creu de montcabrer....... també està ben senyalitzat i és una passejada molt agradable.....
després d'una pujada per una pista en bon estat, el camí seguix ja per dins el bosc d'aquesta serralada litoral.

Una sortida molt bonica, us animo a que ho probeu!!!!

Petitamuntanya ha dit...

Hola Silvia.

Quant veu trigar en fer tot el trajecte?

Estic pensant en ferho en familia/s i estaria bé saber-ho.

M`apunto el teu blog per consultar-ho.

sílvia ha dit...

hola Daniel.... perdona per tardar tant a contestar, però fa dies que no entro al bloc....
Es tarda molt poquet....... amb menys de dues horetes justes, depenent del que us aneu parant has pujat i baixat de sobres!!!!!